دعوت از اساتید، دانشجویان و حرفه مندان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی برای شرکت در کنگره متخصصان علوم اطلاعات

هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات با موضوع “کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه ای دانش بنیان در علوم اطلاعات: به سوی آینده”، در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود. در کنگره متخصصان علوم اطلاعات که با موضوع کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان برگزار می شود، ۱۵ نشست تخصصی توسط صاحب‌نظران ارائه می‌شود.

نشست کتابخانه‌های پزشکی کنگره هفتم متخصصان علوم اطلاعات، در روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ساعت ۱۳:۴۵ تا ۱۵:۱۵ در سالن حکمت کتابخانه ملی برگزار خواهد شد. برای مشاهده برنامه کامل هفتمین گنگره اینجا کلیک نمایید.

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران به عنوان حامی معنوی هفتمین کنگره از کلیه اعضا، اساتید، دانشجویان و حرفه مندان کتابداری پزشکی کشور دعوت می کند تا در هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات شرکت نمایند.

عضویت اعضای جدید در انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با 50 درصد تخفیف پذیرفته خواهد شد. همچنین اعضای انجمن که قبلا وجه عضویت را پرداخته اند می توانند از تخفیف 50 درصدی برای تمدید عضویت بهره مند شوند. برای اطلاعات بیشتر و پیگیری عضویت با info@imlisa.ir یا 05632381768 در ارتباط باشید.
منتظر حضور گسترده و دیدار جامعه کتابداری پزشکی کشور در هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات هستیم.

پوستر هفتمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

پوستر نشست کتابخانه های پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید