وبینار نقش کتابداران در سیستم سلامت در گذر زمان، چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

چهارمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با عنوان «نقش کتابداران در سیستم سلامت در گذر زمان» چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷ الی ۱۹ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. دبیر این نشست علمی دکتر لیلا نعمتی انارکی دبیر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران و دانشیار گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران و سخنران دکتر سکینه حاج ابراهیمی استاد دپارتمان ارولوژی و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی مبتنی بر شواهد دانشگاه علوم پزشکی تبریز می باشند.

کتابداران و متخصصان اطلاعاتی علی الخصوص در حیطه پزشکی و بالینی، در گذر زمان و با توجه به مهارت‌ها و صلاحیت‌های حرفه ای که از طریق آموزش در طول دوره تحصیل و در محل کار کسب ‌می‌نمایند، می توانند نقش آفرینان اصلی در رفع نیازهای بالینی پزشکان و کادر بهداشت و درمان از یک سو و بیمار و خانواده آنها از سوی دیگر باشند و با بررسی آخرین شواهد مبتنی بر منابع معتبر تسهیل کننده ارتباطات چندگانه در حوزه سلامت هستند. نقش کتابداران بالینی در نظام سلامت ‌می‌تواند زنجیره ارزش در حوزه بهداشت و درمان را تقویت نموده و به ارتقای سلامت کمک شایانی نماید. در این وبینار تلاش خواهد شد در خصوص موارد ذیل بحث و تبادل نظر انجام شود:

  • ظهور کتابداری بالینی مدرن؛
  • نقش کتابداری بالینی در ارتقاء سلامت؛
  • کتابداری بالینی یا کتابداری مبتنی بر شواهد؟

از کلیه علاقه مندان به این حوزه پروهشی بویژه اساتید، دانشجویان، و بخصوص کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های علوم پزشکی و کتابخانه های بیمارستانی، از سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

نحوه شرکت در وبینار

لینک سامانه اسکای روم 24 ساعت قبل از وبینار در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا اندکی قبل از شروع وبینار با انتخاب گزینه میهمان وارد سامانه اسکای روم شوید و نام و نام خانوادگی خود را به فارسی  به همراه کد ملی مانند الگوی مقابل درج نمایید. ( علی احمدی – 0052367852 ).

چنانچه از قبل نام شما در سامانه اسکای روم ذخیره شده باشد روی نام خودتان در لیست کاربران کلیک کرده و نسبت به ویرایش آن مطابق الگو اقدام کنید. (چنانچه از گوشی تلفن همراه استفاده می کنید از قسمت ویرایش مشخصات کاربری می توانید به اصلاح نام اقدام فرمائید.)

گواهی شرکت در وبینار صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند و با مشخصات صحیح به اندازه کافی در وبینار حضور داشته باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید