همایش علمی با موضوع خدمات کتابخانه های پزشکی در آبان ماه 1402 برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ جلسه فوق العاده هیئت مدیره انجمن روز چهارشنبه مورخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار گردید. در این جلسه که بلافاصله پس از جلسه ی حضوری هیئت بورد رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در وزارت بهداشت برگزار گردید، برخی اعضای هیئت بورد نیز حضور داشتند.

دکتر فاطمه شیخ شعاعی، سرپرست مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت و نایب رئیس انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در خصوص همایش ملی کتابداران و اطلاع رسانان سلامت که در آبان ماه توسط وزارت بهداشت برگزار می شود توضیحاتی ارائه کردند و بر عزم مرکز توسعه وزارت بر برگزاری همایش عملی در کنار این همایش حرفه ای تاکید کرد.

دکتر حسین بیدختی ریاست انجمن، به جلسه ی مشترک روز دوشنبه مورخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ با حضور خانم دکتر شیخ شعاعی و آقای دکتر محمدی از مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت و آقای دکتر حسن پور مدیر اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران،  اشاره و در خصوص برخی توافقات صورت گرفته در این جلسه توضیحاتی ارائه نمود.

طبق توافق بعمل آمده و براساس مصوبات جلسه فوق العاده هیئت مدیره انجمن، همایش علمی با موضوع طراحی و توسعه خدمات کتابخانه های پزشکی: الگوها، تجربه ها و ایده ها به مدت دو روز در آبان ماه 1402 توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و با همکاری انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد. از آنجایی که انجمن مسئولیت علمی این همایش را عهده دار خواهد بود، در خصوص عنوان و محورهای همایش با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن و برخی از اعضای هیئت بورد بحث و بررسی صورت گرفت و مقرر گردید طی روزهای آتی اطلاع رسانی گسترده در خصوص عنوان و محورهای همایش صورت گیرد.

جزئیات این همایش به زودی از طریق وبگاه و شبکه های اجتماعی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران، و همچنین مکاتبه با دانشگاه های علوم پزشکی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید