وبینار نقش کتابخانه ها در اقتصاد اطلاعات دوشنبه 26 تیرماه 1402 برگزار می شود.

پنجمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با عنوان نقش کتابخانه ها در اقتصاد اطلاعات دوشنبه  26 تیرماه ۱۴۰۲ از ساعت 10 الی 12 به صورت غیرحضوری با هدف افزایش آگاهی و نگرش اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با فعالیت های کتابخانه‌ها و کتابداران در زمینه اقتصاد دانشی برگزار خواهد شد. دبیر این نشست علمی آقای دکتر سیروس پناهی عضو هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران و دانشیار گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران خواهند بود. خانم دکتر مریم سادات رزمگیر استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران و آقای دکتر محمدرضا سلیمانی استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

در عصر حاضر، اطلاعات و دانش تولید شده نقش مهمی در توسعه کشورها دارند لذا سرمایه و قدرت محسوب می شوند. این مساله علاوه بر ارزش‌آفرینی و ایجاد بازار رقابتی، چالش ها و فرصت های فراوانی در عرصه اقتصاد و تجارت جهانی بوجود آورده است. در این رابطه کتابخانه‌ها و متخصصان علوم اطلاعاتی به عنوان متولیان حفظ، نگهداری و واسط دسترسی به منابع اطلاعاتی می‌توانند در توسعه اقتصاد اطلاعات نقش مهمی ایفا نمایند. در این وبینار تلاش خواهد شد مفاهیم اولیه اقتصاد اطلاعات و دانش محور تبیین گردد و نقش های کتابخانه‌ها و متخصصان اطلاعاتی در عصر اقتصاد اطلاعات مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

از کلیه علاقه مندان به این حوزه پژوهشی بویژه اساتید، دانشجویان و بخصوص کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

نحوه شرکت در وبینار

لینک سامانه اسکای روم 24 ساعت قبل از وبینار در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا اندکی قبل از شروع وبینار با انتخاب گزینه میهمان وارد سامانه اسکای روم شوید و نام و نام خانوادگی خود را به فارسی  به همراه کد ملی مانند الگوی مقابل درج نمایید. ( علی احمدی – 0052367852 ).

چنانچه از قبل نام شما در سامانه اسکای روم ذخیره شده باشد روی نام خودتان در لیست کاربران کلیک کرده و نسبت به ویرایش آن مطابق الگو اقدام کنید. (چنانچه از گوشی تلفن همراه استفاده می کنید از قسمت ویرایش مشخصات کاربری می توانید به اصلاح نام اقدام فرمائید.)

گواهی شرکت در وبینار صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند و با مشخصات صحیح به اندازه کافی در وبینار حضور داشته باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

نقش کتابخانه ها در اقتصاد اطلاعات

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • فاطمه موسی زاده
    27 تیر 1402 09:40

    لطفا” درصورت امکان این گوهییها تایید گردد جهت امتیاز در ارزشیابی کارکنان

    پاسخ
    • حسین بیدختی
      27 تیر 1402 10:18

      با سلام و احترام
      همانطور که مستحضر هستید آن دسته از دوره های آموزشی برای کارکنان وزارت بهداشت دارای امتیاز شغلی هستند که به طور سالانه پیشنهاد و در ساختار معاونت های توسعه دانشگاه ها ثبت و تایید شده باشند. لذا دوره های آموزشی انجمن این شرایط را ندارد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید