شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور مسئولین کمیته های تخصصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران؛ شانزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و مسئولین کمیته های تخصصی چهارشنبه 28 تیر ماه 1402 از ساعت 11:30 الی 13:30 بصورت غیر حضوری برگزار گردید.

در این جلسه که با هدف بررسی وضعیت فعالیت کمیته های تخصصی انجمن برگزار شد، رؤسای کمیته ها در خصوص فعالیت های انجام شده در کمیته ی تحت سرپرستی شان گزارشی ارائه کردند. در ابتدای جلسه، دکتر حسین بیدختی ریاست انجمن گزارشی از وضعیت مالی انجمن، ریز هزینه های پرداخت شده و فعالیت های انجام شده ارائه داد. در این راستا، دکتر مسعود محمدی خزانه دار انجمن در خصوص دریافت منابع مالی برای انجمن افزود: منتظر حمایت های کمیسیون انجمن ها هستیم اما باید به فکر راه کارهایی جهت درآمدزایی برای انجمن باشیم تا آنجا که بتوانیم پروژه های عام المنفعه را پیش ببریم.

دکتر فاطمه شیخ شعاعی همکاری های بین المللی را از اولویت های انجمن دانست و بر تسریع راه اندازی وب سایت انجمن به زبان انگلیسی به جهت  گسترش این روابط تاکید کرد. دکتر لیلا نعمتی انارکی نیز افزود: پویایی انجمن رابطه مستقیم با پویایی کمیته ها دارد. اگر فعالیت های قابل ارائه توسط انجمن در راستای اولویت های جامعه مخاطب باشد می توان حمایت خوبی برای انجمن کسب کرد. وی ایجاد بسته های آموزشی در سطح ملی و بر اساس نیاز مخاطب را از جمله این راه کارها دانست.

در ادامه هر یک از رؤسای کمیته ها به شرح اقدامات انجام شده در کمیته خود پرداختند. کمیته مطالعات صنفی، انتشارات و پژوهش که با سرپرستی جدید شکل گرفته اند نیز به شرح برنامه های در دست اقدام خود پرداختند. دکتر مجتبی ازقندی شهری رئیس کمیته مطالعات صنفی از برنامه ریزی برای برگزاری وبیناری پیرامون مباحث شغلی و حرفه ای که پیش زمینه اقدامات آتی این کمیته در باب مطالعات صنفی خواهد بود خبر داد.

خانم دکتر شیخ شعاعی درباره همایش آبان ماه اعلام کردند برگزاری همایش مذکور به دانشگاه علوم پزشکی تهران واگذار شده است. دکتر بیدختی بر عقد تفاهم نامه بین انجمن و مسئولین برگزاری به منظور تعیین نقش انجمن در همایش، اختیارات، مسئولیت ها، بودجه و … تاکید کرد. همچنین در پایان جلسه دکتر بیدختی ضمن تاکید بر افزایش تعداد اعضای انجمن، از حمایت آقای دکتر اشرفی ریزی استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سرکار خانم دکتر شیخ شعاعی بابت کمک به پرداخت حق عضویت علاقمندان به عضویت که توان مالی کافی را ندارند قدردانی نمود. اساتید و همکاران عزیزی که مایلند حامی انجمن باشند می توانند هدایای مالی شان را به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۱۳۰۵۱۲  نزد بانک صادرات واریز و تصویر فیش پرداختی را همراه با تعیین نحوه هزینه کرد از طریق info@imlisa.ir اعلام و ارسال نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید