نشست علمی درخصوص معرفی انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی برگزار می شود.

ششمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با همت کمیته تخصصی روابط بین الملل انجمن با عنوان معرفی انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی و دستاوردهای چهل و سومین همایش آن یکشنبه  22 مردادماه ۱۴۰۲ از ساعت 17 الی 19 به صورت غیرحضوری با هدف آشنایی اعضای انجمن و جامعه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی کشور با فعالیت های این انجمن برگزار خواهد شد. سخنران این نشست علمی سرکار خانم دکتر فاطمه شیخ شعاعی نائب رئیس انجمن و مدیر گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دبیر نشست جناب آقای دکتر نادر عالیشان کرمی رئیس کمیته روابط بین الملل و استادیار کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خواهند بود.

انجمن بین المللی کتابخانه های دانشگاهی، به عنوان انجمن تخصصی در حوزه کتابخانه های دانشگاه های فنی در آلمان راه اندازی و از سال ۲۰۱۴ به انجمن کتابخانه های دانشگاهی تغییر نام و فعالیت داده است. انجمن دارای کمیته های متعددی از جمله علم سنجی و سواد اطلاعاتی است که اعضای آن از کشورهای گوناگون هستند. این انجمن دارای دو گرنت سالیانه جهت کمک به شرکت در همایش ها و فرصت های مطالعاتی برای کتابداران عضو این انجمن است. چهل و سومین همایش این انجمن در سال ۲۰۲۳  در کشور امارات به میزبانی دانشگاه شیخ زاید و دانشگاه آمریکایی شارجه برگزار گردید.

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران از جامعه کتابداری پزشکی کشور بویژه اساتید، دانشجویان و کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه های علوم پزشکی کشور دعوت می نماید تا در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

نحوه شرکت در وبینار

لینک سامانه اسکای روم 24 ساعت قبل از وبینار در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا اندکی قبل از شروع وبینار با انتخاب گزینه میهمان وارد سامانه اسکای روم شوید و نام و نام خانوادگی خود را به فارسی  به همراه کد ملی مانند الگوی مقابل درج نمایید. ( علی احمدی – 0052367852 ).

چنانچه از قبل نام شما در سامانه اسکای روم ذخیره شده باشد روی نام خودتان در لیست کاربران کلیک کرده و نسبت به ویرایش آن مطابق الگو اقدام کنید. (چنانچه از گوشی تلفن همراه استفاده می کنید از قسمت ویرایش مشخصات کاربری می توانید به اصلاح نام اقدام فرمائید.)

گواهی شرکت در وبینار صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند و با مشخصات صحیح به اندازه کافی در وبینار حضور داشته باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید