دوره آموزشی همکاری کتابدار بالینی در گراند راند شنبه 4 آذر 1402 برگزار می شود

هشتمین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران و دومین دوره آموزشی کمیته آموزش انجمن با عنوان «همکاری کتابدار بالینی در گراند راند» شنبه 4 آذر ماه ۱۴۰۲ از ساعت 16 الی 18 به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. دبیر این نشست علمی دکتر فیروزه زارع فراشبندی دانشیار گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مدرس آن الهه زارع فراشبندی کتابدار بالینی بیمارستان الزهرای اصفهان خواهند بود.

گراند راند از جمله راندهای آموزشی حوزه­ پزشکی است که در آن اساتید برجسته متخصص بالینی و دانشجویان فوق تخصص (فلوشیپ) در مورد درمان یا پیگیری (follow up) بیماری­ های نادر و پیچیده پزشکی بحث و تبادل نظر می­ نمایند. در این جلسات، درمان یا پیگیری بیمار نهایتاً بر اساس شواهد بالینی موجود و نیز تجارب بالینی متخصصین صورت می­ گیرد. در این دوره آموزشی تجربه حضور کارشناسان کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی به عنوان کتابدار بالینی در گراند راند بخش گوارش و چالش های این مشارکت و پیشنهادهایی برای بهبود آن بیان خواهد شد. 

از کلیه علاقه مندان به موضوع کتابداری بالینی بویژه اساتید، دانشجویان، کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های علوم پزشکی و کتابخانه های بیمارستانی، از سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار ثبت نام و شرکت نمایند. لازم به ذکر است هزینه ی ثبت نام در این دوره آموزشی غیرحضوری 50 هزار تومان است که می بایست به حساب انجمن به شرح زیر واریز گردد.

شماره حساب: ۰۲۱۷۵۸۳۲۴۹۰۰۲

شماره کارت: ۰۵۱۲ ۸۰۱۳ ۶۹۱۹ ۶۰۳۷

شماره شبا: IR560190000000217583249002

نحوه شرکت در وبینار

لینک شرکت در وبینار از طریق پیامک به ثبت نام کنندگان ارسال خواهد شد. گواهی صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند و با مشخصات صحیح به اندازه کافی در وبینار حضور داشته باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید