بیستمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ بیستمین جلسه انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در تاریخ 1402/11/11 از ساعت 12:30 الی 14:30 با حضور اعضای هیئت مدیره، خزانه دار، بازرس و رئیس روابط عمومی انجمن، بصورت غیرحضوری برگزار گردید.

در دستور کار این جلسه اعتبار بخشی و ارزشیابی انجمن های گروه پزشکی، همکاری انجمن های گروه پزشکی در طرح های مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر)، بررسی وضعیت اعضای انجمن و پیگیری تمدید عضویت، بررسی گزارشات مالی انجمن و حمایت کمیسیون انجمن های گروه پزشکی، بررسی مصوبات قبلی انجمن و ارزیابی برنامه ها و فعالیت های هیئت مدیره و کمیته ها قرار داشت.

دکتر لیلا نعمتی انارکی دبیر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در خصوص اعتباربخشی و ارزشیابی انجمن های گروه های پزشکی گفت مستندات نقش مهمی را در ارزشیابی ایفا می کند و خوشبختانه در انجمن سعی شده است که تمامی فعالیت های انجام شده با حفظ مستندات آن باشد. وی افزود محورها و بخش های ذکر شده در فرم های ارزشیابی می بایست به عنوان نقشه راه سال پیش رو درنظر گرفته شود.

در ادامه این جلسه دکتر بیدختی رئیس انجمن بحث محل دفتر انجمن را که در جلسات پیشین نیز مطرح شده بود مطرح کرد. بر اساس صحبت های صورت گرفته و نظرات ارائه شده تصمیم بر این شد که مکاتبات لازم با دانشگاه های علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران و تهران درخصوص امکان دسترسی به یک مکان ثابت برای دفتر انجمن صورت گیرد. همچنین در خصوص همکاری انجمن های گروه پزشکی در طرح های مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) بحث و تبادل نظر شد..

دکتر مسعود محمدی، خزانه دار انجمن نیز پس از ارائه گزارش های مالی، به برنامه های در دست اقدام جهت ساماندهی هرچه بهتر امور مالی انجمن از جمله پیگیری برقراری درگاه الکترونیک در وبسایت انجمن جهت سهولت در پرداخت ها اشاره داشت. دکتر بیدختی با اشاره به تهیه افزونه های مورد نیاز جهت راه اندازی سامانه ی آموزش در وبگاه انجمن و برقراری دسترسی راحت تر اعضاء و علاقه مندان به فایل های ضبط شده آموزشی و وبینارها گفت برنامه ریزی برای راه اندازی این بخش در وبگاه در دست اقدام است و به زودی از آن رونمایی می گردد.

در پایان سایر مصوبات انجمن در جلسات پیشین به صورت اجمالی مرور گردید و مقرر گردید در جلسه آتی به طور دقیق بررسی شوند تا اقدامات لازم جهت تحقق آنها صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید