نخستین جلسه مشترک هیئت مدیره با اعضای انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ نخستین جلسه مشترک هیئت مدیره با اعضای انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با حضور ریاست انجمن، اعضای هیئت مدیره، خزانه دار، بازرس، مسئولین کمیته ها و اعضای انجمن در تاریخ 20 اسفند ماه 1402 از ساعت 12 تا 14 بصورت آنلاین برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر حسین بیدختی رئیس انجمن ضمن اشاره به تاریخچه انجمن، وظایف و فعالیتهای انجام شده و نیز برنامه ها و افق های پیش روی انجمن، گزارش مختصری از فعالیت های هیئت مدیره را ارائه دادند. وی ضمن تاکید بر نقش دانشجویان در فعالیت‌های انجمن خواستار همکاری مستمر دانشجویان در کمیته های مختلف به جهت پیشبرد اهداف انجمن و ارائه خدمات بهتر به جامعه کتابداری پزشکی کشور شد.

در ادامه هریک از مسئولین کمیته ها و نماینده هیئت مدیره در هر کمیته به شرح فعالیت های انجام شده و کارهای در دست اقدام در کمیته ی مربوط به خود پرداختند. همچنین بازرس انجمن جناب آقای دکتر علی حسین قاسمی و خزانه دار انجمن جناب آقای دکتر مسعود محمدی در خصوص عملکرد انجمن و امور مالی آن نکاتی را ذکر کردند. در پایان جلسه تعدادی از اعضاء به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند که بررسی آنها در دستور کار هیئت مدیره انجمن برای سال آتی قرار گرفت.

جلسه مشترک هیئت مدیره و اعضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید