پیام تبریک هیئت مدیره انجمن به مناسبت آغاز سال 1403

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ رئیس، اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران هریک با صدور پیامی سال نو را جامعه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی کشور تبریک گفتند. متن پیام ها به شرح ذیل می باشد.

 

با سلام و درود،

فرا رسیدن سال نو شمسی و آغاز فصل بهار را به اعضای ارجمند انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم. آغاز سال ۱۴۰۳ که با ماه مبارک رمضان هم زمان شده است، نشانه‌ای از برکت و معنویت برای همگان خواهد بود. در این ایام فرخنده، از اساتید گرانقدر، دانشجویان گرامی و حرفه‌مندان عزیز دعوت می‌شود تا به انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران ملحق شده و در فعالیت‌های علمی و اجتماعی این انجمن شرکت نمایند. امید است با همت و تلاش مشترک، بتوانیم به اهداف عالی این انجمن دست یابیم و به پیشرفت علمی و فرهنگی کشورمان کمک کنیم. انشاالله سال جدید، سالی پر از موفقیت، سلامتی و خوشبختی برای همه شما عزیزان باشد.

با احترام

دکتر حسین بیدختی
رئیس هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران

————————————————————————————————–

 فرارسیدن بهار طبيعت و قرآن و همزمانی اين دو بهار خجسته را خدمت تمامی اساتید، کتابداران و دانشجویان و دانش آموختگان این رشته بويژه اعضای انجمن كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی تبریک عرض میکنم و امیدوارم این عزیزان بتوانند همانند اعصار گذشته نقش مهمی در سازماندهی و اشاعه اطلاعات سلامت معتبر و روزآمد در ميان كادر درمان و جامعه داشته باشند. لذا از همکاران خود بويژه خانواده انجمن درخواست دارم که با یادگیری مادام العمر مهارت های اصولی و صحیح در این زمینه متناسب با پیشرفت فناوری های روز دنیا به گسترش فرهنگ استفاده از شواهد و اطلاعات معتبر کمک نمایند.

دکتر فاطمه شیخ شعاعی
نايب رئيس هیئت مدیره انجمن علمی كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی ایران

 

————————————————————————————————–

 من به عیدی می‌اندیشم که سر سفره هفت سین با زمزمه حول حالنا “خود” را آغاز کنم.
امید است که در آغاز سال نو با شروع دوباره‌ای بهار طبیعت، به رشد و بالندگی خود، حرفه و جامعه متخصصان اطلاعاتی بیندیشیم و با همت مضاعف در راه ارتقای خانواده انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی قدم‌های مثبت و برنامه ریزی شده‌ای برداریم و در پایان سال از عملکرد خود رضایت قلبی داشته باشیم.

دکتر لیلا نعمتی انارکی
دبیر هیئت مدیره انجمن علمی كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی ایران

 

————————————————————————————————–

 فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت را خدمت کلیه اعضای انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی و خانواده های محترم آنان صمیمانه تبریک عرض می نمایم و در آستانه سال نو آرزوی سلامتی، شادکامی، امید و موفقیت روزافزون برای همه دارم. در سالی که گذشت انجمن توانست پایه ریزی های خوبی را برای فعالیت های خود بنا نهد که جا دارد از همت و تلاش های عزیزانی که طی این مدت انجمن را یاری کردند تشکر و قدردانی کنیم. امیدواریم در سال جدید شاهد همراهی بیشتر عزیزان برای شکوفایی هر چه بیشتر انجمن در رسیدن به اهداف متعالی خود باشیم.

در پناه حق

دکتر سیروس پناهی
عضو هیئت مدیره انجمن علمی كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی ایران

————————————————————————————————–

یا محول، حول حالنا باحسن الحال

در آستانه اعتدال بهاری و معجزه مکرر طبیعت و در فرخنده تلاقی بهار قرآن و بهار اعجاز قرآن که همان طبیعت باشد، ناب ترین شادباش های خود را تقدیم حضور ناب ترین بندگان خدا که همانا اهل علم و دانش هستند می دارم. کتابداران و اطلاع رسانان پزشکی به عنوان امانت داران شایسته خرد بشری برای سلامت عمومی، سزاوار دست مریزاد بابت یک سال تلاش و مجاهدت، علیرغم تمام محدودیت های ناشایسته روا شده بر آنان هستند. بزرگوارانی که با صبر و متانت و عشق الهی گونه خود، با نگاشت گل های دانش و ترویج ان به مانند بهار بوده و عطر خوش سلامتی و اعتدال بهاری را به همراه می آورند. این جشن بزرگ را خدمت تمامی عزیزان تبریک عرض می کنم و از خداوند صاحب هر دو موهبت رمضان و نوروز، سالی نیکوتر، سبزتر و پربارتر برای همگام آرزومندم.

با احترام
دکتر مسعود محمدی

خزانه دار هیئت مدیره انجمن علمی كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی ایران

————————————————————————————————–

 مژدگانی که گل از غنچه برون می‌آید
صد هزار اقچه بریزند درختان بهار

باد گیسوی درختان چمن شانه کند
بوی نسرین و قرنفل بدمد در اقطار

باد بوی سمن آورد و گل و نرگس و بید
در دکان به چه رونق بگشاید عطار؟

نوروز، نشان یک پایان، و سرآغاز دوره‌ای دیگر است، آغازی با خجستگی بهار و زیبایی شکوفه. روزگارتان فرخنده، و امید که سال نو، آغاز دوباره‌ای باشد بر همدلی و همراهی در استقبال اندیشه‌های نو، و برسازی یافته‌های گرانسنگ.

دکتر علی حسین قاسمی
بازرس انجمن علمی كتابداری و اطلاع رسانی پزشكی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید