نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در سال 1403 برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ بیست و یکمین جلسه هیئت مدیره انجمن و نخستین جلسه در سال جاری، روز سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 از ساعت ۱۲ الی ۱۴ بصورت غیرحضوری برگزار گردید. در این جلسه که با حضور ریاست انجمن، اعضای هیئت مدیره، بازرس و مسئول کمیته روابط عمومی انجمن برگزار شد، پیرامون برنامه عملیاتی انجمن در سال 1403، برگزاری همایش علمی، ارائه گزارش وضعیت اعتبار بخشی و ارزشیابی انجمن و برنامه ریزی برای رفع نواقص و کاستی ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در ابتدای جلسه دکتر بیدختی ریاست انجمن با پرداختن به موضوع برنامه عملیاتی انجمن در سال 1403 به بررسی دیدگاه سایر اعضاء در این خصوص پرداخت. بر اساس صحبت های مطرح شده مقرر گردید که برنامه ی راهبردی انجمن که پیش تر نیز در دستور کار انجمن قرار داشت، در اولویت قرار گیرد تا بر اساس آن برنامه عملیاتی تدوین شود. نیز به پیشنهاد دکتر نعمتی تعیین گردید، نتایج پایان نامه ها و طرح های انجام شده در این حیطه بررسی شود تا برنامه ریزی بهتری در این راستا صورت گیرد.

در ادامه این جلسه با نظر موافق اعضاء مقرر گردید که در خصوص امکان برگزاری همایش از سوی اعضاء هیئت مدیره پیگیری های لازم برای جذب حامیان همایش از دانشگاه ها، شرکت ها و … صورت گیرد. همچنین دکتر بیدختی به صورت خلاصه گزارشی از شاخص ها و مستندات اعتباربخشی انجمن های علمی گروه پزشکی در سال 1401 ارائه داد. با توجه به شاخص های مطرح شده کاستی های انجمن از جمله در بخش چاپ مقاله و آموزش در جامعه مورد توجه قرار گرفت و مقرر گردید در برنامه عملیاتی 1403 در نظر گرفته شوند. با توافق اعضا، برنامه ریزی برای برگزاری دوره های تخصصی در قالب مدرسه ها و کارگاه های آموزشی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید