کمیته بازاریابی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران

نماینده هیئت مدیره: دکتر مسعود محمدی
نایب رئیس:
دبیر:
اعضای کمیته:
اهداف و وظایف کمیته بازاریابی
کمیته بازاریابی انجمن کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی ایران با توجه به شرایط حاضر اقتصادی یک کمیته ضروری است که ارتباطات استراتژیک و برنامه بازاریابی را برای تبلیغ مأموریت، چشمانداز، ارزشها و اخبار مهم انجمن در مورد عضویت، انتشارات، آموزش، پژوهش، فعالیتهای داوطلبانه، رویدادها، جذب سرمایه و موارد دیگر توسعه داده و اجرا میکند. این کمیته همچنین مسئول ایجاد بهترین محتویات اطلاعاتی مبتنی بر شواهد برای ارائه و بازاریابی به ذینفعان مرتبط است. علاوه بر آن این کمیته با همکاری کمیته آموزش میتواند متولی برگزاری دورههای MBA در حوزه سلامت برای ذینفعان و مخاطبان باشد. هدف اصلی کمیته بازاریابی هدفگذاری و توسعه ظرفیتهای بازار کسبوکار انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و تجاریسازی محتویات مبتنی بر بهترین شواهد و در نهایت برندسازی انجمن در میان رقبای خود است.
-
- رشد و توسعه فعالیتهای انجمن در جهت شناختهشدن آنها در میان مشتریان بالقوه، گسترش بازارهای هدف و خلق ارزش
- طراحی و توسعه فعالیتهای بازاریابی مشتریمدار برای پیشرفت مستمر و حضور پایدار در بازارهای رقابتی امروزی
- پیادهسازی و توسعه استراتژیهای جدید بازاریابی با استفاده از تدوین طرحهای کوتاهمدت و بلندمدت
- تسهیل و ترویج مشارکت برای افزایش ارزش عضویت، مزایا و رضایتمندی
- انتخاب و ارزیابی استراتژی تعیین جایگاه برند انجمن
- ارائه ایدههای نوآورانه برای بازاریابی محتوایی و تجاریسازی محتوا
- طراحی و توسعه فعالیتهای بازاریابی ارزش محور و محصول محور انجمن
- ارائه خدمات و نقش مؤثر انجمن در بازار هدف با استفاده از تبلیغات و از طریق کانالهای رسانهای مناسب
- کمک به ارتقاء و خلق ارزش از محصولات انجمن برای دستیابی به نشان برتر
- ارتباط موثر و تبادل همکاری با سایر موسسات، سازمانها، شرکتها، انجمنهای همتراز، برای آشنایی آنان از ظرفیتهای جامعه کتابداری و بازاریابی مهارتهای کتابداران پزشکی
- خلق ارزش مشترک میان جامعه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی و ذینفعان و مخاطبان
- ارائه گزارش عملکرد فصلی و سالیانه منطبق با برنامه عملیاتی
- همکاری با سایر کمیته های تخصصی انجمن در اجرای فرایندهای مرتبط با اهداف و وظایف کمیته بازاریابی