وبینار تجربه کاربر: کتابخانه و بیمارستان، یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1402 برگزار خواهد شد.

دومین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران با همت کمیته روابط بین الملل با عنوان «تجربه کاربر: کتابخانه و بیمارستان» یکشنبه 17 اردیبهشت ماه 1402 از ساعت 17 الی 19 به صورت غیر حضوری با سخنرانی جناب آقای دکتر ایمان تهمتن از دانشکده علوم اطلاعات دانشگاه تنسی ناکسویل، برگزار خواهد شد.

تجربه کاربر، خاطره ای است که با استفاده از محصول، سامانه یا خدمت در ذهن کاربر نقش می بندد. یافته های مطالعات این حوزه نشان می دهد که چگونه می توان نیازهای کاربران را تأمین کرد و امکان تعامل بهتر کاربران با خدمات مختلف کتابخانه فراهم آورد. تجربه کاربر به عنوان تخصصی نوظهور در حرفه کتابداری همخوان با رسالت کتابخانه ها در حال رشد و گسترش است. با شناخت این رویکرد کتابداران می توانند راه های تازه ای برای ارائه خدمات بهتر در همه اجزای کتابخانه خود، مطابق با نیاز کاربران بیابند. کتابخانه ها می توانند از اصول و روش های تجربه کاربر استفاده کنند تا دریابند چگونه بخشی از ظرفیت های موجود را به موضوع هایی مانند رضایتمندی، لذت بخشی، دریافت بازخورد از کاربر و خلق ارزش های جدید اختصاص دهند. در این وبینار تلاش خواهد شد در خصوص موارد ذیل بحث و تبادل نظر انجام شود:

  • دسترس پذیری خدمات برای کاربران
  • منابع دیجیتال مبتنی بر کاربران
  • خدمات درمانی مبتنی بر کاربر
  • ارزیابی مداوم نظرات کاربران
  • آموزش کارکنان و اثرات آن بر تجربه کاربر
  • جنبه های زیباشناختی محیط های درمانی و کتابخانه

 از کلیه علاقه مندان به این حوزه موضوعی، بویژه اساتید، دانشجویان، کتابداران و کارکنان کتابخانه ها بخصوص کتابخانه های علوم پزشکی و کتابخانه های بیمارستانی، از سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار رایگان، ثبت نام و نیز شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

نحوه شرکت در وبینار

لطفا از لینک زیر با انتخاب گزینه میهمان وارد سامانه اسکای روم شوید و نام و نام خانوادگی خود را درج نمائید.

حین برگزاری وبینار می‌توانید سؤالات خود را به صورت متنی یا صوتی از طریق شبکه اجتماعی واتساپ، پیام رسانه بله و ایتا یا پیامک به شماره ۰۹۱۵۶۰۴۳۹۵۷ ارسال فرمائید.

گواهی شرکت در وبینار صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

تجربه کاربر: کتابخانه و بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید