نشست مشترک هیئت مدیره انجمن با مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت برگزار شد.

نخستین نشست مشترک هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی ایران با رئیس و کارشناسان ستادی مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی در راستای ارتقا عملکرد کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی پزشکی و سایر حوزه‌های مرتبط، روز یکشنبه 8 خرداد 1401 با حضور دکتر عباس نجاری، رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی، کارشناسان ستادی و اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی کشور برگزار شد.

دکتر نجاری در ابتدای نشست ضمن خوش‌آمدگویی، نقش فناوری و استفاده بهینه و کارآمد از اطلاعات را در تمامی ابعاد خدماتی و ساختاری کتابخانه‌ها مهم شمرد و به جایگاه کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع رسانی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در عرصه فناوری و علوم تکنولوژیکی اشاره کرد.

 در این نشست دکتر نجاری با ابراز امیدواری افزود: آغاز همکاری‌های مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در حوزه تبیین و تحقق نقش‌های جدید کتابداران پزشکی، توسعه همکاری‌ها در آموزش و توانمندسازی و بازنگری ساختار تشکیلاتی کتابخانه‌های تخصصی پزشکی می‌تواند گام مهمی برای ایجاد نشاط و جلب رضایت کتابداران فراهم آورد.

حاضرین در جلسه در ادامه به ارائه نظرات و بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه های مشترک همکاری انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی با مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی برای تحقق اهداف متعالی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع‌رسانی و پیگیری دغدغه های کتابداران پرداختند.

در پایان نشست مقرر شد جلسات مستمر انجمن و مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت با هدف ارائه راهکار و چارچوب سیاست های نوین فناورانه حوزه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی کشور برگزار شود.

نشست مشترک انجمن کتابداری پزشکی و مرکز توسعه وزارت بهداشت

جلسه مشترک انجمن کتابداری پزشکی و مرکز توسعه وزارت بهداشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید