هفدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران؛ هفدهمین جلسه انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در تاریخ 1402/07/05 از ساعت 13 الی 15 با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرس و رئیس روابط عمومی انجمن، بصورت غیرحضوری برگزار گردید.

در این جلسه که با هدف بررسی نحوی برگزاری مجمع عمومی انجمن، جمع بندی پیشنهادات مرتبط به مشارکت انجمن در سیاستگذاری حوزه های ستادی مرتبط در وزارت بهداشت، ارزیابی فعالیت های انجمن در فصل تابستان، برنامه ریزی برای فصل پاییز و برنامه های انجمن در هفته کتاب برگزار شد، اعضای هیئت مدیره به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر فاطمه شیخ شعاعی نائب رئیس انجمن و دبیر علمی هفتمین همایش ملی اطلاع رسانان سلامت و همایش علمی مدیریت اطلاع رسانی در ابتدا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این خصوص ارائه داد. وی گفت: امسال همایش علمی مدیریت اطلاع رسانی پزشکی به همایش ملی اطلاع رسانان سلامت اضافه شده و مسئولیت برگزاری همایش از سوی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی تهران محول شده است تا با حمایت انجمن ها و دانشگاه ها در 24 و 25 آبانماه 1402 برگزار شود. وی افزود با حمایت معنوی اساتید و انجمن در ارسال مقالات به این همایش می توانیم همایش بهتری را رقم بزنیم. پس از آن، در خصوص فعالیت های اجرایی این همایش و نحوه ی انتشار مقالات دریافتی گزارشی ارائه شد. در ادامه موضوع برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن در حاشیه برگزاری همایش مذکور مطرح شد و با جمع بندی پیشنهادات اعضای هیئت مدیره مقرر گردید هماهنگی های لازم از سوی دکتر شیخ شعاعی برای اختصاص دادن سالنی در دانشگاه علوم پزشکی تهران جهت برگزاری مجمع صورت گیرد.

پس از آن دکتر حسین بیدختی ریاست انجمن در خصوص مشارکت انجمن در سیاستگذاری های مرتبط با حرفه پیشنهاداتی ارائه نمود. همچنین پیشنهادات کمیته های مطالعات صنفی و بازاریابی بررسی و مقرر گردید پیشنهاداتی برای حوزه معاونت های آموزشی، تحقیقات و فناوری و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تهیه و ارسال گردد.

در انتها پس از ارزیابی برنامه های فصل تابستان انجمن، پیشنهادات دکتر حسن اشرفی ریزی به انجمن کتابداری پزشکی ایران در خصوص نامگذاری روزهای هفته کتاب بررسی و مقرر شد پس از جمع بندی نظرات هیئت مدیره، اطلاع رسانی انجام شود و برگزاری نشست های علمی مرتبط از سوی کمیته های تخصصی انجمن پیگیری شود. همچنین مقرر شد در اسرع وقت برنامه های فصل پاییز انجمن برنامه ریزی و اطلاع رسانی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید