هجدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ هجدهمین جلسه انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در تاریخ 1402/08/17 از ساعت ۱۳ الی ۱۵ با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرس و رئیس کمیته روابط عمومی انجمن، بصورت غیرحضوری برگزار گردید.

این جلسه به منظور برنامه ریزی برای برگزاری مجمع عمومی انجمن و تصمیم گیری در خصوص فعالیت های انجمن در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد. بر این اساس و با رأی اعضای هیئت مدیره انجمن، مجمع عمومی عادی انجمن که قرار بود در تاریخ 24 آبان 1402 در حاشیه همایش مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی: چشم‌اندازها، رویکردها و فرصت‌ها برگزار شود به دلیل لغو همایش مذکور به تاریخ دیگری موکول و مجدد اطلاع رسانی خواهد شد. اعضای هیئت مدیره در خصوص جابه جایی زمان مجمع، بر فراهم شدن شرایطی برای گردهمایی اعضای انجمن و مشارکت در تصمیم گیری های آتی انجمن تاکید کردند.

در ادامه اعضای هیئت مدیره به بحث و بررسی برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی پرداختند. همچنین مقرر شد از حضور دانشجویان مستعد و فعال در فعالیت های انجمن استفاده شود. بر این اساس بر ارتباط با انجمن های دانشجویی تأکید و اجرای این برنامه به کمیته روابط عمومی ارجاع داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید