نوزدهمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن؛ نوزدهمین جلسه انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران در تاریخ 1402/09/29 از ساعت 13:30 الی 15:30 با حضور اعضای هیئت مدیره، بازرس و رئیس کمیته روابط عمومی انجمن، بصورت غیرحضوری برگزار گردید.

جلسه حاضر به منظور بررسی فعالیت های انجام شده و برنامه ریزی برای فصل زمستان برگزار گردید. در این راستا، در ابتدای جلسه دکتر علی حسین قاسمی بازرس انجمن با طرح موضوع حضور دانشجویان در انجمن و استفاده حداکثری از ظرفیت ایشان تاکید داشت که قسمتی در سایت انجمن برای انتشار فعالیت های انجمن های دانشجویی در نظر گرفته شود. پس از بررسی نظرات حاضرین در جلسه مقرر گردید با برقراری ارتباط با گروه های کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور، انجمن های علمی دانشجویی کشور و نشریات دانشجویی که زیر نظر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه فعالیت می کنند شناسایی و در وبگاه انجمن معرفی شوند.

فعالیت کمیته های مختلف بررسی شد، مقرر شد در خصوص کمیته هایی که کمتر فعالیت دارند پیگیری شود تا فعالیت های آنها به تعویق نیفتد. در ادامه گزارشی از وبینارهای برگزار شده انجمن و تعداد شرکت کنندگان هریک ارائه شد. مقرر شد بستر لازم برای برگزاری دوره های غیرحضوری در وبگاه انجمن فراهم شود و در فصل زمستان نیز دوره های کاربردی و روزآمد به منظور توانمندسازی کتابداران پزشکی کشور در نظر گرفته شود.

در پایان جلسه در خصوص برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن در دی ماه 1402 پرداخته شد تا پیگیری های لازم برای برگزاری مجمع صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید