اولین کارگاه کمیته آموزش با عنوان آشنایی با انواع مطالعات در پزشکی 3 خرداد برگزار می شود

سومین وبینار انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی ایران و اولین کارگاه آموزشی کمیته آموزش با عنوان آشنایی با انواع مطالعات در پزشکی، چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۲ الی ۱۴ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد. دبیر این نشست علمی و آموزشی سرکار خانم دکتر فیروزه زارع فراشبندی رئیس کمیته آموزش انجمن و دانشیار گروه آموزشی کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تدریس کارگاه را جناب آقای دکتر محمدرضا هاشمیان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، برعهده خواهند داشت.

کارگاه آشنایی با انواع مطالعات در پزشکی پیش نیاز سلسله کارگاه‌های مرور سیستماتیک است که قرار است به زودی در قالب تعدادی از کارگاه متوالی توسط کمیته آموزش برگزار شود. در پایان این مجموعه کارگاه‌ها، شرکت‌کنندگان قادر خواهند شد علاوه بر انجام مستقل یک مرور سیستماتیک در پروژه‌های مرورهای سیستماتیک گروه‌های بالینی نیز مشارکت نمایند. آشنایی با انواع مطالعات در پزشکی، ضمن ایجاد زبان مشترک بین کتابداران پزشکی و تیم‌های بالینی به کتابداران در تشخیص و ارزیابی مطالعات در حین انجام یک مرور سیستماتیک کمک خواهد کرد.
از کلیه علاقه مندان به این حوزه پروهشی بویژه اساتید، دانشجویان، و بخصوص کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های علوم پزشکی و کتابخانه های بیمارستانی، از سراسر کشور دعوت می شود در این وبینار رایگان، ثبت نام و شرکت نمایند. برای افرادی که ثبت نام کرده و به میزان کافی حضور داشته باشند، از سوی انجمن گواهی صادر خواهد شد.

نحوه شرکت در وبینار

لینک سامانه اسکای روم 24 ساعت قبل از وبینار در همین خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

لطفا اندکی قبل از شروع وبینار با انتخاب گزینه میهمان وارد سامانه اسکای روم شوید و نام و نام خانوادگی خود را به فارسی  به همراه کد ملی مانند الگوی مقابل درج نمایید. ( علی احمدی – 0052367852 ).

چنانچه از قبل نام شما در سامانه اسکای روم ذخیره شده باشد روی نام خودتان در لیست کاربران کلیک کرده و نسبت به ویرایش آن مطابق الگو اقدام کنید.

گواهی شرکت در وبینار صرفا برای افرادی صادر خواهد شد که ثبت نام کرده باشند و با مشخصات صحیح به اندازه کافی در وبینار حضور داشته باشند. نحوه دریافت گواهی حضور در وبینار تا دو هفته بعد از برگزاری به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

پوستر وبینار انواع مطالعات پزشکی

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • حمیده جلالی پاکدامن
    22 آذر 1402 10:45

    سلام
    گواهی شرکت در کارگاهها، وبینار وغیره که توسط انجمن در تاریخهای مختلف برگزار می شود را چگونه می توانم بگیرم؟

    پاسخ
    • حسین بیدختی
      28 آذر 1402 06:21

      با سلام و احترام
      گواهی حضور در وبینار حدود یک هفته پس از هر وبینار از طریق ایمیل برای شرکت کنندگان ارسال می شود. در صورت نیاز می توانید از طریق رایانامه info@imlisa.ir با همکاران کمیته روابط عمومی در ارتباط باشید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید